tisdag 29 december 2009

Vem.. ?
Kramade dig senast: Gunnar .. tror jag. x)
Pussade dig senast: Gunnar. :* <3

Ringde dig senast: Mamma.
Ringde du senast: Hm .. Vet inte.
Var hemma hos dig senast: Linnea, inte säker.
Var du hemma hos senast: Guunnnaarr :D

Jag..?
Är singel: Nej.
Jag vill ha: Längre hår.
Är rädd för att bli övergiven: Lite.
Svär ofta: Aa, haha.
Sjunger i duschen: Faktiskt inte.
Är en morgon person: Njää.
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: Aldrig.
Är kär: Som faan..
Skrattar åt mina egna skämt: Hahahah, ibland. XD

Har du.. ?
Glasögon/linser: Glasögon, används inte ofta.
Pojk/flickvän: Pvän :)
Färgat håret: Japp.
Bra självförtroende: Haha neej.
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja.
Somnat i skolan: Ja.
Varit kär: Yes.

Sista person som.. ?
Sov i din säng: Har alltid en extra madrass men jag sov i Jennys säng för inte så länge sen.
Fick dig att gråta: Personligt, men det var iaf när jag blev nerslagen i skolan.
Du delade dricka med: Jaag (a)
Skrek på dig: Mamma, för jag inte städa rummet. -.-
Du fick sms ifrån: Timmy ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar