söndag 27 december 2009

one i love.

Idag ska det köpas/få grejer till mitt rum. Det mesta är ju klart eftersom jag bor här uppe nu. Men jag behöver gardiner, bort och massa foton som ska skrivas ut. :)
Jag kommer nog lägga ut de jag ska ha på min vita vägg. Haha. Jag har tänkt lite på svartvita bilder, eller? Sen finns de småsaker att köpa också, som filtar, överkast och nån lite växt kanske? 600 kr har jag som jag ska köpa smågrejer med. Resten blir ju 'pappa betalar'.

Långt inlägg men kanske inte kommer hinna skriva så mycket. Gunnar åker på tisdag till nåt ställe långt här ifrån, snyft. Så jag blir hemma eller med kompisar bara. Anna och jag ska ha en fotodag på onsdag, innan nyår. Sen ska ja klämma in Jenny nånstans också. haha.
Men det var allt jag hade och säga, det blev lite mycket. Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar