onsdag 6 januari 2010

har boring.

Ta fram mobilen och gå in på kontakter och svara.

- Har du pussat nummer 2 ?
Anneli min faster, njää.

- Vad har du för relation med nummer 20 ?
Oscar, ingen tahah.

- När ska du träffa nummer 24 ?
Putte :D, snart antar jag ..

- Är nummer 18 söt ?
Mamma, vafan ? :s

- Vad var ditt första intryck av nummer 13 ?
Jesse, lat.

- Gillar du nummer 14 ?
Julia, njee, vet nte.

- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden ?
Omg, David. Nej! Det var verkligen ett tag sen.

- När ska du träffa nummer 25 nästa gång ?
Ralle :D , imorgon <3

Är du nära vän med nummer 23 ?
Per söt, ganska. :D

- Har du gått på bio med nummer 4 ?
Hahah det är mitt gamla nr, nog har jag gått på bio.

- Skulle du kunna gå ut med nummer 35 ?
Vet inte äns vem han är ? :S

- Vad pratar du och nummer 5 oftast om ?
Emma, Robert Pattinson och Mcdonalds äppelpaj.

- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram ?
Hanna jaoo.

- Vad har du och nummer 24 för relation ?
Putte, kompisar :D <3

- Vad skulle du vilja göra med nummer 26 ?
Sebbe .. Hm, snacka? hahah

- Vad är det bästa med nummer 8?
Gunnar älskliing, att han är bara MIN ! :D <3333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar